Όταν ο μπαμπάς μου ήταν βασιλιάς

Πριν λίγους μήνες, είχα παρουσιάσει το βιβλίο "η Βασίλισσα των φιλιών", http://paidikavivlia.blogspot.com/2011/06/blog-post_08.html ένα βιβλίο για πολυάσχολες μαμάδες. Τώρα ένα βιβλίο για πολυάσχολους μπαμπάδες!
Όταν ο μπαμπάς μου έγινε βασιλιάς, ξαφνικά ψηλώσε πολύ...
τόσο πολύ που δεν χωρούσε πια στο σπίτι μας...
τόσο πολύ που η μαμά και εγώ δεν μπορούσαμε να τον δούμε...
τόσο πολύ που δεν μπορούσε να παίξει κρυφτό μαζί μου...
τόσο πολύ που δεν ήταν πια ο μπαμπάς μου....

Μα όταν ο μπαμπάς μου κουράστηκε να είναι βασιλιάς, ξανάγινε ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου......
τόσο καλός που με έπαιρνε συνέχεια αγκαλία...
τόσο καλός που παίζαμε ώρες αμέτρητες κρυφτό...
τόσο καλός όσο ένα παιδί έχει ανάγκη...
Ενα βιβλίο να μας θυμίζει, ότι τα παιδιά έχουν ανάγκη ένα καλό μπαμπά, όχι τον καλύτερο βασιλιά!!!
Τα παιδιά μου το λατρεύουν αυτό το βιβλίο. Το ίδιο και ο μπαμπάς τους!!!

Όταν ο μπαμπάς μου ήταν βασιλιάς
Συγγραφέας : Robberecht Thierry
Εικονογράφος : Goossens Philippe
Διασκευαστής : Ανδρέου Μαρία
Εκδότης : Άμμος

Σχόλια