Μητέρα είναι....

Στο καλαθάκι με το κολατσιό του παιδιού, οι σκέψεις της μητέρας
(Γιαπωνέζικη παροιμία)


Το μεγαλύτερο δώρο που είχα ποτέ είναι η τρυφερή, όλο αγάπη φροντίδα σου. Και στον πόνο που πέρασες για να με κάνεις. Σ' ευχαριστώ για την υπέροχη ζωή που ζώ και για το σπίτι μας, σπιτάκι μας
Ryan Gibbs (9 χρονών)
© photo: Dorothea Lange/Corbis

Η μητέρα μου είναι σαν τον καιρό κι εγώ είμαι μονάχα ένας σπόρος. Χωρίς τον ήλιο ή τη βροχή δε θα μπορούσα να μεγαλώσω και να γίνω λουλούδι, υγιές και όμορφο.
 Η ζεστασιά και η αγάπη της με κάνουν να μεγαλώνω όλο και πιο πολύ
Ling Tai (11 χρονών)

Όταν όλα πάνε στραβά, είναι ηπρώτη που έρχεται και μ΄αγκαλιάζει
(Janice McKenna, 11 χρονών)

Η μητέρα μου είναι τότο καλή που δεν ξέρω πως να την ευχαριστήσω.
Πως να σ' ευχαριστήσω μανούλα μου;
David (9 χρονών)

Οι μητέρες είναι άνθρωποι που θυμώνουν όταν εισαι σπίτι και λυπούνται όταν λείπεις.
Vinay (12 χρονών)

Η μαμά μου κάνει το σπίτι ένα ευτυχισμένο μέρος να ζεί κανείς.
Sian Fitzpatrick (8 χρονών)

Γύρω απο τα μάτια της έχει μικρές ρυτίδες γέλιου που έγιναν απο χαμόγελα χρόνων. Είναι λες και κάποιοςτης είχε σιδερώσει το πρόσωπο, αλλά σταμάτησε γυρω απο τα μάτια απο φόβο μήπως την τραυματίσει.
Katerina Phillips (12 χρονών)

Ξέρετε ότι γεννήθηκα επειδή ήθελα να είμαι κοντά στη μαμά μου;
Claudia Martinez (8 χρονών)

Μητέρα είναι κάποια που σε παρηγορεί. Επειδή της λείπεις, ακόμα και για ένα λετπό.
Επειδή είσαι το παιδί της.
Kristin Thompson (8 χρονών)

Η μαμά είναι κάποια που φωνάζει όταν κάνεις κάτι κακό και
φωνάζει ακόμη πιο δυνατά όταν κάνεις κάτι καλό.
Robin Dibiase (14 χρονών)

Μαμά είναι όταν βαθιά μέσα υπάρχει αγάπη
Aldo A. Gomez (7 χρονών)
Οι φράσεις που συνοδεύουν τις εικόνες είναιι απο το βιβλιαράκι " Για τη Μοναδική Μητέρα" της Ελεν Εξλεϋ, από τις εκδόσεις Πατάκη.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου