Ο θησαυρός του Ταϋγέτου

Αυτό το βιβλίο της Μαρίας Ρουσάκη, εγώ προσωπικά, έχω ένα λόγο περισσότερο να το αγαπώ: μιλά για τον αγαπημένο μου τόπο. Τον τόπο των παιδικών και εφηβικών καλοκαιριών μου, τον τόπο και των δικών μου εξερευνήσεων: τη Μεσσηνία και τον όμορφο Ταύγετο, που τη στεφανώνει μεγαλόπρεπα.
Τα μέρη του βιβλίου λίγο-πολύ γνωστά, ένιωσα να τα περιδιαβαίνω νοερά μέσα από την όμορφη, ζωντανή αφήγηση. Μύρισα τις μυρωδιές από λουλούδια και βοτάνια, μαγεύτηκα από τα χρώματα, δροσίστηκα στις κρυστάλλινες πηγές.
Ο τόπος, οι μύθοι, οι παραδόσεις, όλη η ομορφιά του Μεσσηνιακού τοπίου, ζωντανεύουν μέσα από την περιπέτεια δυο μικρών αγοριών, της "ενοχλητικής" φίλης τους, του εμπνευσμένου παππού τους και ενός παράξενου χάρτη θησαυρού.
Η παρέα των πρωταγωνιστών, θα δει , θα πάθει, θα μάθει, θα συγκρουστεί, για να ανακαλύψει στο τέλος τον αληθινό θησαυρό που κρύβει το βουνό. Ένα θησαυρό, πολύτιμο, απρόσμενο, παντοτινό.

Ένα θαυμάσιο βιβλίο περιπέτειας, που θα κρατήσει υπέροχη συντροφιά σε νεαρούς εφήβους και σίγουρα θα τους γεμίσει έμπνευση να πάρουν, όχι τα βουνά, αλλά το δρόμο που θα τους οδηγήσει στον  θησαυρό που οι ίδιοι, οι άλλοι και ο κόσμος γύρω τους κρύβουν και που δεν ζητά παρά να τον κοιτάξουμε με τα μάτια της καρδιάς ανοιχτά για να αποκαλυφθεί.

Συγγραφέας: Μαρία Ρουσάκη
Εκδόσεις : Μίνωας


Σχόλια