Η καινούρια μου μαμά κι εγώ

Μια πολύ όμορφη ιστορία, που προσεγγίζει με τρόπο τρυφερό και απλό το θέμα της υιοθεσίας.
Μια μαμά γάτα υιοθετεί ένα μικρό σκυλάκι και κάνει όλα όσα κάνουν οι μαμάδες: το φροντίζει, παίζει μαζί του, το μαλώνει, το παρηγορεί, το συμβουλεύει και πάνω από όλα το αγαπάει. Το αγαπάει μέσα στη διαφορετικότητά του, το αγαπάει και αγνοεί τα σχόλια των άλλων, το αγαπάει και προσπαθεί να βρει τον εαυτό της και να μάθει τον ρόλο της όσο και εκείνο μαθαίνει τον δικό του. Μεγαλώνουν μαζί, και αλλάζουν για να χτίσουν μια σχέση κατανόησης και σεβασμού. “ Η μαμά μαθαίνει πως να είναι μαμά μου, κι εγώ μαθαίνω πως να είμαι το παιδάκι της. Μαθαίνουμε πως να είμαστε οικογένεια.” Μου αρέσει τόσο η χρήση της κτητικής αντωνυμίας στις προτάσεις αυτές. Η μαμά μαθαίνει πως να είναι η δική μου μαμά. Όχι μαμά γενικά, με κάποιο εγχειρίδιο σωστής συμπεριφοράς. Αλλά η δική μου μαμά, για τις δικές μου ανάγκες, για τη δική μου ξεχωριστή ύπαρξη. Κάθε παιδί είναι διαφορετικό για αυτό και καμιά μαμά δεν είναι ίδια. Κι εγώ μαθαίνω πως να είναι το παιδάκι της. Όχι γενικά ένα καλό παιδί, αλλά πως να χτίσω μαζί της ένα κώδικα επικοινωνίας που θα μας φέρει πιο κοντά. Μια πολύ όμορφη ιστορία για όλες τις οικογένειες που μεγαλώνουν μαζί.  
Συγγραφέας - Εικονογράφος: Ρενάτα Γκαλίντο
Εκδόσεις: Ψυχογιός

Σχόλια