7 χρόνια Αγαπημένα Παιδικά Βιβλία!

photo:etsy.com
Πέρασαν κιόλας 7 χρόνια από την πρώτη μου ανάρτηση σε αυτό το blog.
Και πέρασαν όμορφα, ανάμεσα σε πολύχρωμες σελίδες, αστείες, συγκινητικές, συναρπαστικές, κάποτε σκληρές, πάντα όμως αγαπημένες ιστορίες.
Και ενώ το ίδιο το blog, έχει σκοπό να σας συστήσει τις ιστορίες που αγαπώ, παράλληλα αφηγείται με κάποιο τρόπο και τη δική μου ιστορία. Αποτυπώνει τις σκέψεις και τις συγκινήσεις μου. Τα ενδιαφέροντά μου και πως αυτά αλλάζουν με τον καιρό. Αποτυπώνει το μεγάλωμα των παιδιών μου, τις δικές τους προτιμήσεις, τη δική τους ματιά στις ιστορίες.
Είναι ο τρόπος μου να εσωτερικεύω και να βρίσκω έπειτα λόγια να εκφράσω τις σκέψεις και τα (συν)αισθήματα που μου γεννούν οι  ιστορίες. Και για αυτό το λόγο είναι πολύτιμο. Γιατί δίνει διέξοδο στην εσωτερική φωνή, που μέσα στο ρου της καθημερινότητας δεν βρίσκει πάντα τρόπο να ακουστεί. Είναι η δική μου νησίδα, προσωπικού χώρου και χρόνου. 
Για το λόγο αυτό θα πρότεινα σε όλους να αρχίσετε να γράφετε για τα πράγματα που αγαπάτε. Για το χόμπι σας, το πάθος σας, τις τρελές ιδέες σας. Είναι σημαντικό, όχι μόνο να μοιραζόμαστε τα πράγματα που αγαπάμε, αλλά κυρίως να δίνουμε στον εαυτό μας την ευκαιρία να ομολογήσει πόσο πολύ τα αγαπά. Και το πάθος, όταν είναι αληθινό θα συνεπάρει κι άλλους, θα παρακινήσει, θα προσφέρει διέξοδο, θα δώσει έμπνευση.
Με αυτά και με αυτά, σας ευχαριστώ που όλα αυτά τα χρόνια γινόμαστε συνταξιδιώτες στις ίδιες σελίδες.
Τα αγαπημένα μου για το 2017

Να σας πω λοιπόν τώρα για τις δικές μου πιο αγαπημένες ιστορίες της χρονιάς που πέρασε (όλες εκδόσεως 2017) και που περιορίζονται αποκλειστικά στα βιβλία που κατάφερα να διαβάσω. Δυστυχώς υπάρχουν κι άλλα που μένουν ακόμα αδιάβαστα στη βιβλιοθήκη μου, μα που αργά ή γρήγορα θα μοιραστώ μαζί σας.

Για καθαρά πρακτικούς λόγους, έχω χωρίσει τα βιβλία σε παιδικά εικονογραφημένα και εφηβικά.

Παιδικά Εικονογραφημένα:

Εφηβικά:


Καλές αναγνώσεις!





Σχόλια